سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

چگونه چربی واژن تزریق می شود؟ مزایا و معایب


پیوند چربی آلت تناسلی به بهبود عملکرد جنسی در بیش از 60 درصد از زنان یائسه کمک می کند. این روش مثانه را تقویت می کند و به سیستم عصبی نیز کمک می کند. این روش در واقع چربی لابیا را تغییر می دهد و با کمک جراح پلاستیک باعث افزایش آن می شود که می تواند اعتماد به نفس را بازگرداند، لذت جنسی را افزایش دهد و بدن شما را به روند پیری و تولید مثل بازگرداند.

از دست دادن زیبایی و مشکلات جنسی تقریباً گریبان هر خانمی را می گیرد و افزایش سن و زایمان می تواند باعث ناراحتی جسمی و روحی در واژن شود. در برخی موارد، روابط جنسی بین همسران ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد و ممکن است این رابطه مانند قبل نباشد. در این موارد تزریق چربی واژن توسط متخصص زیبایی ممکن است راه حل باشد.

فواید تزریق چربی به واژن

جوانسازی واژن با تزریق چربی تنها جنبه زیبایی ندارد. بسیاری از زنان از خشکی واژن، مقاربت دردناک و سایر مشکلات جنسی رنج می برند. این روش در واقع نوعی درمان برای این زنان است.

جوانسازی ناحیه تناسلی، از جمله تزریق چربی، می تواند مشکلات زیر را حل کند:

حرکت

خارش

شلی واژن

خشکی واژن

مقاربت دردناک

بیماری اشتیاق

نشت غیر ارادی تشت

تزریق چربی واژن چه کمکی می کند؟

عوامل متعددی مانند بارداری و افزایش سن می توانند باعث ایجاد تغییراتی در واژن شوند. زنان به دلایل مختلف این کار را انجام می دهند. کاندیدای ایده آل برای این کار بیمارانی هستند که با ناهمواری یا عدم تقارن لابیا دست و پنجه نرم می کنند یا می خواهند ظاهر و ساختار فرج خود را بهبود بخشند. برخی از زنان نیز برای افزایش لذت جنسی کلی خود به این روش روی می آورند. یک پزشک آموزش دیده تزریق چربی این کار را به بهترین شکل انجام می دهد.

برای تزریق چربی به واژن در مشهد  به دکتر اذر اشکذری مراجعه نمایید.

کدام متخصص لیپوساکشن را انجام می دهد؟

با توجه به حساسیت ناحیه تناسلی، این روش درمانی خارجی باید توسط متخصص زنان انجام شود. متخصصان چربی را از قسمت های مختلف بدن مانند شکم و باسن برداشته و پس از انجام عمل به ناحیه مورد نظر تزریق می کنند. در این بخش از مقاله نحوه استخراج چربی و تزریق آن به واژن بحث شده است.

فرآیند استخراج چربی و تزریق آن به واژن

فرآیند تزریق چربی به اندام تناسلی زنان شامل سه مرحله است:

برداشتن چربی از ناحیه مورد نظر (مانند شکم و پهلوها) با استفاده از لیپوساکشن

فشرده سازی چربی، سانتریفیوژ و پردازش

تزریق چربی تصفیه شده به واژن و لابیا

مرحله اول: جدا کردن چربی

در مرحله اول، با استفاده از لیپوساکشن در جراحی، چربی از ناحیه اهداکننده – معمولاً شکم، ران یا ران – برداشته می‌شود.

روش های لیپوساکشن دستی که از کانول های نازک استفاده می کنند بسیار بهتر از روش های لیپوساکشن لیزری یا اولتراسونیک هستند. زیرا کمتر به روغن آسیب می رساند و نتیجه آن ماندگاری بیشتری دارد. برای این کار سوراخ های کوچکی در پوست ایجاد می شود و چربی استخراج می شود.

استخراج چربی از ناحیه آسیب دیده (مانند شکم و پهلوها) با لیپوساکشن

تخلیه چربی، سانتریفیوژ و پردازش

تزریق مجدد چربی تصفیه شده به واژن و فرج

مرحله اول: استخراج چربی

ابتدا چربی از ناحیه اهداکننده - معمولاً شکم، پهلو یا ران - از طریق تکنیک لیپوساکشن که توسط جراح انجام می شود، برداشته می شود.

روش های لیپوساکشن دستی با استفاده از کانول های نازک بسیار بهتر از روش های لیپوساکشن لیزری یا اولتراسونیک است. زیرا آسیب کمتری به چربی وارد می کند و باعث می شود نتایج برای مدت طولانی تری باقی بماند. برای این کار سوراخ‌های کوچکی روی پوست ایجاد می‌شود و چربی‌ها بیرون کشیده می‌شوند.

ماندگاری تزریق چربی واژن

این روش معمولا دائمی است. البته ممکن است شش ماه، یک سال و نیم تا سه سال طول بکشد و دو یا سه بار تزریق لازم است. همانطور که چربی از بدن خود فرد گرفته شده و به بدن خود پیوند زده می شود، عمر مفید آن افزایش می یابد و بدن آن را به عنوان بخشی از خود می شناسد.

با این حال، فرآیند حذف روغن، تمیز کردن و تزریق مجدد آن برای ماندگاری روغن بسیار مهم است. همانطور که گفتیم حذف چربی با لیپوساکشن لیزر یا اولتراسوند باعث از بین رفتن چربی می شود و در پایداری تزریق چربی به لابیا ماژور و سایر قسمت های تناسلی اختلال ایجاد می کند.